AQUA AEROBIK - v stredu 27. 9. otvárame ďalšiu sezónu

Publikované: 24. 09. 2017 11:02

Pozývame vás na obľúbené cvičenie

Dovolenková letná prestávka je za nami a už v stredu 27. septembra sa môžete opäť tešiť a hlavne zúčastniť sa zdravého i príjemného cvičenia vo vode pod vedením inštruktorky a s hudobným sprievodom.

Tradične v stredu

Aqua aerobik má svoj pevný termín každú stredu od 17.30 do 18.30 hod.

Príďte si zdravo zacvičiť

Čo potrebujete? Stačí len chuť a vôľa urobiť niečo pre seba (príďte pár minút pred termínom, zakúpte si jednorázovú vstupenku alebo výhodnejšiu permanentku - CENNÍK. Cvičenia sa môžu zúčastniť všetci bez rozdielu veku a pohlavia.

Tešíme sa na vás

Info: 0918 993 080 (plaváreň), 0915 883 867 (inštruktorka), info@plavarencdca.sk

 

 

Viac o tréningoch aqua aerobiku:

Prečo AQUA AEROBIK?

Alternatíva nielen pre tých, ktorí chcú urobiť niečo so svojou postavou a majú radi vodu. Cvičenie vo vode sprevádzané hudou, s pomôckami (činky, vodné slíže) aj bez, s precvičovaním inštruktorky.

  • 5-krát efektívnejšie cvičenie pri redukcii hmotnosti ako na suchu
  • cvičenie vo vode je ideálna forma rehabilitácie i prevencie pri chorobách pohybového ústrojenstva - voda nadľahčuje, je k vášmu telu šetrná
  • blahodárny vplyv na chrbticu
  • regeneračné účinky
  • vďaka tlaku vody masážny efekt, lepšie odbúravanie tuku, celulitídy
  • vhodný aj pre neplavcov - voda siaha max po prsia
  • všeobecne vysoká efektívnosť cvičenia
  • vhodný aj pre tehotné ženy
  • zlepšuje náladu, odbúrava stres
  • samozrejme, vhodný aj pre mužov

AQUA AEROBIK podrobnejšie

Aqua je vďaka svojmu šetrnému prístupu k organizmu vhodný pre všetky vekové kategórie. Je odporúčaný aj lekármi pri rehabilitácií po zraneniach chrbtice a pri bolestiach kĺbovalebo ako preventívne cvičenie proti artritíde. Aquaerobik je vhodný aj pri problémoch s krvným tlakom. Funguje tiež ako vysoko účinné dychové cvičenie, teda pomáha aj pri astme či častých zápaloch dýchacích ciest. Vodné cvičenie posilňuje kardiovaskulárny systém a masíruje vaše telo, ktoré sa efektívnejšie zbavuje podkožného tuku a celulitídy.

Aquaerobik si môžu užívať aj tehotné ženy, a to až do posledného mesiaca tehotenstva. Pri cvičení sa učia správne dýchať a dieťa sa v prirodzenom prostredí vody cíti tiež veľmi príjemne.

Hovoríte si, že by ste si zacvičili vo vode, ale neviete plávať? Vôbec to nevadí, pretože hladina vody siaha maximálne  po úroveň pŕs.

Chudnite vo vode. Pri cvičení vo vode musíte prekonať niekoľkonásobne väčší odpor než pri tréningu na suchu, ale vynaložíte menej námahy. Aquaerobik je zameraný na zvýšenie fyzickej kondície, redukciu hmotnosti a tvarovanie postavy.  Odpor vody zvyšuje intenzitu cvičenia a voda súčasne masíruje svalstvo. Pohyb vo vode úžasne vplýva na problémové partie bokov, stehien, zadku či brucha. Nadľahčovaním vlastnej hmotnosti, odporom vody či jej vodivosťou spálite pri 50 minútovom cvičení 5-krát viac kalórií ako pri tom istom cvičení na suchu. Takisto vo vode vydržíte dlhšie cvičiť bez rizika prehriatia organizmu, lebo voda vás príjemne ochladzuje.

Aquaerobik priaznivo vplýva aj na celkové psychické rozpoloženie cvičenca, pretože už hneď na začiatku každý pochopí, že hanbiť sa za svoje telo alebo za nekoordinované pohyby sa vonkoncom nemusíte. Hladina vody všetko zakryje a človek sa v nej cíti oveľa uvoľnenejšie.